arabfuck | مايو 2019


والدتي تمصص قضيب صديق زوجها سكس حار 2019حينما علمت أن تنسيقي للجامعة قد ألقى بي

افلام سكس جماعى , سكس ليله الدخله , افلام سكس حيوانات , صور سكس صعيدى , سكس رمانسى , افلام سكس سعودى

بعيداً عن منزل امي، التي وافته المنية عنها والدي منذ خمس سنين عن عمر 50 سنة وهي لم تنهي الاربعين، حمدت الأقدار لأنها أبعدتني عن منظر والدتي الجميل القبيح وقد لوثت ذكراها عندي نطاق الحياة. قد رأيتها بعيني اللتين تستقران في راسي تمصص قضيب خالي  فتحي، أخيها من أبيها، ثم يعتليها في أقوى مشاهد السكس حرارة وشبقاً، أقوى الأمر الذي رأيته مع الأصدقاء على هواتفهم او هاتفي. أنا علي، كنت قد أتممت الثامنة عشرة وقت شهودي واقعة السكس الحرام بين والدتي وأخيها من أبيها خالي فتحي. كنت أحيا حياة وادعة، مع أم حنون غرض في المنح لي والبذل بعدما فارقنا والدي؛  فلم أوضح يوماً أنها رفضت لي طلباً ولا  لأختي التي تزوجت مؤخراً.

لا أعلم ما إذا كانت والدتي التي لم تنهي الأربعين في أعقابُ  كانت تمارس السكس مع خالي فتحي أخيها من أبيها من قبل هذه الواقعة التي أخرستني أم لا؛ ولكنني لم أشاهد شاهد عليها أو قرينة من قبل سوى أعقاب السجائر التي شاهدتها مرة في قاعة نومها ورائحة السجائر داخلها والتي غالباً تصدم أنفي نحو دخولي إياها. فأنا في الواقع لم يدر بخلدي يوماً أن يكون خالي يضاجع امي ويعاملها معاملة قرينته قط؛ فلذلك كنت أستغرب طفيفاً من قُعود خالي فتحي وأمي في غرة نومها وإلا فلماذا أعقاب السجائر هناك ولماذا رائحة السجائر التي تزكم انفي  متى ما دخلت هناك؟! سريعاً كنت أطرد الهواجس من فكري ولا اشغل بالي بها حتى شهدت بمقلتي والدتي تمصص قضيب أخيها من أبيها ثم يعتليها في أعقاب هذا فيتخذ مقر والدي الذي رحل من اعوام. انا اﻵن اعيش في أسوان متخذاً سكناً على حسابي لا ابرحه حتى في الأجازات الصيفية ولم التقِ والدتي إلى اﻻن. ويظهر أنها قد ارتابت أني علمت بها فراحت تلاحظ أن ليس هناك من الإنس من لم يخطئ وهذا في معرض حديثها معي حينما سافرت من الإسكندرية إلى أسوان لتطمأن على أحوالي. كانت تود ان تصطحبني معها سوى أنني تعللت بالعمل الصيفي الذي أشغله ودراسة هندسة السد العالي في هذه المحافظة.

لا أنسى مطلقاً هذا اليوم الذي رحت ابيت فيه في شقة أختي وقد سافر قرينها واعلمت والدتي بالهاتف أني سأبيت. ولكن لسوء الأقدار أو لحسنها ولتكشف لي حقيقة والدتي أن قرينها رجع لسبب أو ﻵخر فتحرجت أن أبيت معهما فاستأذنت وأدرت مفتاح باب شقتنا لتترامى إلى أذني بمجرد دخولي أصوات تأوهات وأنّات  تتعالى وتنخفض فهرولت خشية أن تكون امي قد أصابها سوء في حجرة نومها. ليتني شريك حياة أختي  لم يعد وليتني بت معهما وليت والدتي لم تاتي بأخيها كي تمصص قضيب خالي واراه يعتليها في أقوى مشاهد السكس حرارة وتهييج. من فتحة مقبض الباب كاد قلبى ان ينخلع عندما رأيت  خالي فتحي  أخيها من أبيها  معها فى حجرة السبات عارِ  ملقى على ظهره وهى ممسكة قضيبه تلعب فيه بيدها تارة وتمصه بشفتيها تارة أخرى وهو يتحسس جسمها وردفيها  الى انا انتصب قضيبه انتصابا صارما فإذا به يثب ليلقى أمى على متنها ثم يضع فمه على كسها فتهتاج أمى ويرتفع صوتها:”  اااااااااااااااااااااااااه  حلو وووووووحلووووووووووو حلو.”  ثم يشرع في لحسه كسها الحليق ليس به شعرة والذي اول مرة اراه. وبعد حوالى 10 دقائق من اللحس والضرب على  الطيز أمسك خالي قضيبه وأخد يدلكه بيده مرتين او ثلاثه ثم وضعه على فتحة كسها وأخذ يمسح به كسها من الخارج وهى تطلق آهات وأنات مستمرة  وتتلوى حتّى صرخت بقوة وانتفضت وزفرت بقوة كأنها تزفر روحها. بصرف النظر عن فداحة الموقف وهوله سوى انني لم أشد على رؤية ذلك المنظر فانتفخ قضيبي بدوره وسرت النار فى جسدي من شهوتي المتأججة فتحسست قضيبي لأرى خالي فتحي يبرك بين ساقي والدتي ويباعد كثيراً بينهما وأسمع صرخة والدتي وهو ينزل بجسمه الهائل وأرى قضيبه يشق كس والدتي في أقوى مشاهد السكس حرارة مثلما لم أشاهد من قبل. انخفض فوقها وانداح قضيبه بكامله في كسها لأرى كفيه يعتصران  بزازها وظل ويلحسهما بجنون الشهوة  .وكأنّ والدتي أخذت تتجاوب مع أخيها من أبيها خالي فتحي فراحت تدفع كسها صوب قضيبه لأسمع صوتاً كصوت الأصبع او الكف عندما تضرب في ماعون به ماء . كان صوتً مثيراً حقاً أسال لبني لأشهد جسم والدتي في اشد مشاهد السكس حرارة  قد ارتعش وانتفض وكأنه مسته الكهرباء   لينيك  فيها بشكل سريع عظيمة وهي تصرخ متأففة من النار التي أشعلها فيها أخيها من أبيها وخالي:”  أؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤف..” . دام أخيها من أبيها  ينيك فيها  حتى أفاض قضيبه ثلاث مرات متتالية داخل كسها ثم شرع ينهض من  فوقها لأنتبه أنا لوجودي فأسرع خارج البيت وأهيم على وجهي حتى الفجر ولأقرر الذهاب بعيدا.

Tags التصنيف: قصص سكس كتب من طرف: elissa1moo
بتاريخ : 11 مايو 2019

(0) التعليقات | (0) التعقيبات | رابط دائم

قصص سكس ديوث واخته اختي الضئيلة مرام ونيكها في طيزها وكسها

سكس عربى , فيلم سكس , افلام سكس سحاقيات , سكس يمنى , سكس مترجم          

تبدأ حكايتي مع اختي مرام لما دخلت عليها في مره غرفتها من غير ما اخبط علي الباب ولقيت اختي بتغير ملابسها بس لما دخلت مكانتش لسه لبست حاجه ودي كانت اول مره اشوف جسدها واكتشف ان اختي الضئيلة مرام كبرت بشكل فعلي وبقي 

جسدها زي اجسام الفتيات في الافلام الاباحية ومن ساعتها موش قادر انسي جسدها وفي دماغي علطول في الطليعة حاولت اشيلها من دماغي لاني عارف انها اختي وعلاقتي بيها هتبقي مستحيلة ,بس للاسف مقدرتش وبقي هدفي في الحياة اني انال غرضي من اختي مرام وانام معاها.

أثناء الفترة دي كنت بستغل خروج ابويا وامي للعمل واقعد اهزر معاها واحك جسمي في جسدها بوازع اني بلعب معاها وكتير اوي كنت اهزر معاها هزار بالجسد وامسكها واحضنها واشيلها في الهوا وانيمها علي الارض وانام فوقيها واحك زبي في طيزها وهي بتضحك بالتأكيد لانها فاهمة اني بهزر معاها زي مكنت بفعل علطول بس في الحقيقة انا كنت بحك زبري في جسدها ولاسيما في طيزها من ورا لما بحضنها من تحت بزازها وبرفعها في الهوا وطيزها الطرية تحمل علي زبري.

بس للاسف دا كل مكنش بيرضيني مع ان اختي كانت ساذجة وموش فاهمة اللي بيحصل وبتبقي قاعدة تضحك علطول حتي لما زبري بينتصب وبيتغرس بين فرادي طيازها -ولاسيما بما بتبقي لابسه ليجن استرتش خفيف بيسهل دخول زبري بين فرادي طيازها بيسر -لما ببقي رافعها في الهوا وطيازها بتبقي محملة علي زبري مكانتش بتفهم ولا بتاخد فكرها من حاجه بس للاسف دا مكنش بيرضيني لان زبري مكنش بيلمس لحم جسدها الأملس الطري على نحو مباشر بالاضافة لاني كنت بفضل اعمل معاها كدا وعند فترة قصف المني اضطر اسيبها واجري عالحمام

عشان اكمل لوحدي في الحمام وانزل المني وفي يوم وانا بلعب معاها اللعبة دي وعامل نفسي بهزر معاها مقدرتش اتحكم في نفسي لحد ما المني خرج مني على نحو لا ارادي وبكمية ضخمة لدرجة انه رشح من البنطلون الخفيف اللي كنت لابسه وغرق طيز اختي مرام بالمني وقد كان واضح لان الليجن اللي لابساه كان اسود ومكانتش لابسه حاجه من تحته عشان كدا حست بالمني وهو بيرشح علي طيزها ومن ساعتها وبدأت مرام تشك فيا وتبعد عني كليا ومبقيتش ترضي تهزر معايا ولا تلعب معايا اللعبة دي تاني لانها خافت مني انا كنت خايف لحسن تقول لابوها وامها واضطر اعمل معاهم مشكلات عظيمة بس هي مرضيتش تقولهم لانها خافت من اللي جائز اعمله فيه عقب كدا.

فضل الوضع بيني بينها علي الشكل دا اكتر من شهرين وهي موش بتقرب مني خالص وبتقفل علي ذاتها الباب بالمفتاح لما بتدخل اوضتها عشان تنام ,لحد ما جه في يوم وجدي لقي حتفه واضطر ابويا وامي يروحو العزا في بلد تانية وفي المرحلة دي كانت مرحلة اختبارات عشان كدا لا انا ولا اختي نقدر نروح معاهم ,مرام كانت خايفة للغاية وحاولت تسيب الاختبارات عشان تروح معاهم وتهرب مني بس ابويا اقنعها انه مفيش حاجه تخوف وطمنها بان اخوها العظيم اللي هو انا قاعد معاها ,ابويا مكنش يعلم انها خايفة مني انا اصلا ,بمجرد ما ابويا وامي خرجو من المنزل وقفلو الباب لقيت مرام طلعت تجري علي اوضتها وهي خايفة وقفلت علي ذاتها الباب ومرضيتش تخرج حتي عشان تاكل وتاني يوم في الصبح وانا قاعد في الصالة لقيتها فتحت باب اوضتها وعماله تبص عليا وهي خايفة وطلعت تجري مره إحدى اوضتها علي الحمام وقد كانت مغطية جسدها كله وموش

مبينه اي حاجه ,وهي خارجة من الحمام نفس الحكاية فضلت تبص عليا لحد ما اتأكدت اني قاعد بعيد عن الحمام فطلعت تجري علي اوضتها تاني وقفلت الباب بالمفتاح علطول ,صعبت عليا للغاية وهي خايفة مني حسيت كأنها غزالة ضئيلة عماله تهرب من اسد جعان ,فقررت اني اطمنها اني موش محتمل في أعقاب الرهاب دا كله مني اني المسها تاني حتي لو كانت قدامي عريانة ,روحت عالباب وخبطت عليها عشان تفتح بس هي مرضيتش تفتح فضلت ازعق فيها على نحو هيستيري وهددتها انها لو مفتحتش الباب هكسره وهدخل اقتلها ,فخافت دا وفتحت الباب وطلعت تجري علي سريرها وهي عماله تبكي من الرهاب ,قربت منها وقعدت علي طرف السرير جنبها وسحبت من عليها البطانية اللي مغطية بيها ذاتها وهي عماله تقاوم لحد ما وقعت البطانية علي الارض

وعيني وقعت في عينها وحسيت بندم ضخم علي مدي الرهاب اللي عملتوهلها فحضنتها جامد وحطيت راسها علي صدري ومسحت بأيدي علي شعرها الاسود الأملس عشان اطمها وقلتلها (انا بحبك يا مرام وموش محتمل ااذيكي ولا اسمح لحد يأذيكي حتي إذا كان علي حساب موتي ولو طلبتي مني دلوقتي حالا اني اسيب المنزل دا وامشي هسيبه وموش هرجع هنا تاني لحد ما اموت ولو طلبتي مني انا اقتل نفسي عشان اكفر عن اللي عملته فيكي فأنا مستعد بس قبل ما تأخدي قرارك اعرفي اني انا اكتر راجل حبك علي وجه الارض دي انا عارف اننا اخوات بس للاسف انا حبيتك على نحو تاني وموش جائز اتخيل نفسي مع واحدة تاني غيرك ,متخافيش مني تاني انا هفضل قاعد لحد ما ابوكي وامك يرجعو بكرة عشان عارف انك تخافي تقعدي لوحدك وبمجرد ما ييجو انا هسيب المنزل وامشي عشان متخافيش تاني).

وبالفعل خرجت من اوضة مرام وقفلت عليها الباب عشان اطمنها اني موش هعمل حاجه وروحت علي اوضتي وبدأت اجهز شنطي عشان بمجرد ما ابويا وامي يرجعو هسيب المنزل وامشي نحو خالتي ومن هناك هتصرف ,بس وانا بقفل الشنط بتاعتي لقيت مرام واقفه علي باب اوضتي وهي بتبكي وجريت عليا واترمت في حضني وقالتلي (انا موش هلاقي حاجز يحبني زيك ابدا لو مشيت من هنا انا هموت نفسي كل اللي انت عاوز تعمله معايا انا مستعدة ليه بس عشان خاطري خليك حنين عليا انت عارفني).

Tags التصنيف: تفسير الاحلام كتب من طرف: elissa1moo
بتاريخ : 11 مايو 2019

(0) التعليقات | (0) التعقيبات | رابط دائم

قصص سكس محارم وخيانه ابن لم صديقه الساخنه 2019

 

افلام سكس امهات , سكس ام وصبى , صور سكس , سكس اجنبى , سكس محارم , افلام سكس  

نيك مرتفع الحرارة في الكس الواسع بتاع ام رجب صديقي

اسمي هاشم عندي 23 سنة وليا واحد صديقي اسمه رجب كنا مع بعض في المدرسة وصاحبي دا مكنش بيتكلم مع حاجز خالص غيري ومكنش يلعب مع حاجز من العيال غيري هو لونه ابيض للغاية وشعره برتقاني شوية انا بالطبع كنت بشوف امه لما بتجيبه المدرسه هي ست صعيدية بلدي مليانة شوية ولونها ابيض زي ابنها رجب بالظبط ,انا كنت ساعتها ضئيل فكنت بشوفها زي امي.

كبرت انا ورجب لحد ما دخلنا الثانوي وانا كملت وهو أخفق في التعليم بالمدرسة لانه كان غبي بشكل كبير ومستواه هزيل للغاية وامه وابوه بردو مش اذكيا زيه تحس ان مستوي ذكائهم تحت المعدل الطبيعي.

وبدأت حكايتي مع امه لما انا خلصت الجامعة ولقيت ام رجب جت عندنا المنزل وبتطلب من امي اني اروح اساعد رجب في التعليم بالمدرسة عشان يعود ويحاول ياخد الثانوية علي الاقل عشان يعرفو يوظفوه في اي شغلانه وبالتأكيد انا مقدرتش ارفض لاني بعتبره صديقي.

تاني يوم روحت بيتهم عشان اساعد رجب في التعليم بالمدرسة وبعد ما قعدنا لقيت امه داخله علينا وجايبه شاي وكيك وقد كانت لابسه جلابيه بلدي ستان خفيفة من بتاعت الستات بتوع زمان بس قدرت الاحظ لحم بزازها وهو بيتلاطم في بعض زي الموج وهي بتوطي قدامي علي الترابيزة وبتحط الشاي والكيك ,انا مقدرتش اشيل عيني من علي بزازها ونسيت خالص اني انا قاعد جنب رجب ابنها بس لما بصيت عليه لقيته بيضحك معايا زي عادته وعرفت انه مش فاهم حاجه فدا شجعني اكتر علي اني اكلمه عن امه ,في اليوم دا بعض ما خلصت الدرس ليه طالبته انه يدخلني اوضة السبات بتاعت امه في أعقاب ما استأذنت تنزل تروح مكان البيع والشراء تجيب حاجه ,ودخلني اوضة السبات وفتحت خزانة الملابس وفضلت ااقلب في الهدوم ورجب مش فاهم انا بفعل ايه والمسالة فيما يتعلق ليه عادي خالص فطلعت كلوت وسوتيان من بتوع امه وحطيتهم في شنطه وخدتهم وقلت لرجب ان امي طلبت مني اجيبلها الحاجات من نحو امك.

ولما روحت بيتنا طلعت الكلوت بتاعها وقعدت افرك زبري فيهم وانا بتخيل شكل بزازها اللي شفتهم في النهار ومتخيل زبري محشور بين بزازها ,بس دا مكنش وافي فيما يتعلق ليا.

تاني يوم روحتلهم بدري في الصبح خالص ولما خبطت عليهم لقيت ام رجب هي اللي فتحت وقد كانت واقفه قدامي بقميص سبات ستان اصفر بتاع النسوان البلدي ,شوفتها من هنا وزوبري ولع من هنا ولاسيما ان جسدها كان مليان خالص من نحو طيازها ومن الجنب وانا بحب النسوان اللي في الجسد دا.

قلتلها معلش يام رجب انا ضروري اجي بدري عشان انا عندي شغل في أعقاب كدا فقالتلي اتفضل يا هاشم انا هصحي رجب دلوقتي وهجيبلكم حاجه تاكلوها وانتو بتذاكرو ,فدخلت في قاعة القٌعود وجه رجب وقعد جنبي فاديته حاجه يكتبها وخلاص وقلتله انا هخش اساعد امك في االمطبخ وبالتأكيد هو ولا فاهم حاجه ,فدخلت علي ام رجب في المطبخ وبدأت ااقرب منها شوية وهي واقفه لحد ما لزقت زبري في طيازها من ورا فلقيتها بتقولي بتعمل ايه يا شقي يقصد انت جاي الصبح مخصوص عشان تدفي زبرك في طيازي يا خول ,انا اتحرجت منها للغاية لاني كنت احسبها غبية ومش هتفهم زي ابنها بس طلعت فاهمة كل حاجه ولسه هسحب زبري من ضمن فرادي طيازها بقيتها مسكت زبري وقعدت تزقه اكتر في طيازها وتقولي انت زبرك هائل اوي يا بخت اللي هتتجوزك. حكايات سكس

كلامها حركني للغاية وهيجني نيك فحضنتها من ورا ودفعت زبري لحد ما إيقاف علي باب خرم طيزها ومكنش فيه حاجه تمنع راس زبري من انها تتحشر في خرم طيزها غير تي شيرت السبات الخفيف اللي حد راس زبري عن انها تبات في خرم طيزها وقلتلها من النهاردة ورايح انا زبري هيبقي خدام طيزك وكسك يا ام رجب ووقمت رافع تي شيرت السبات بتاعها لفوق وقمت بوابة زبري في خرم طيزها وبدأت انيكها بهيجان محصلش بس اللي عجبني في طيزها انها كانهت واسعة اوي ومبهوئة ودا اثبتلي ان فيه رجاله كتير ناكوها غير ابو رجب جوزها وكسها كمان كان واسع فشخ لدرجة انها كانت بتطلب مني ادخل زبري بالبيضات بتاعتي في كسها عشان اشبع رغباتها المسروعة وفضلت في اليوم دا انيك فيها لما جبتهم اربع مرات مرتين في كسها ومرتين في طيزها وهي اللي كانت بتقولي هاتهم في طيزي وهاتهم في كسي خللي كسي وطيزي يشبعو وفضلت مرحلة هائلة وانا يومياً اروح ادي الدرس لرجب وانيك كمان ام رجب

Tags التصنيف: تفسير الاحلام كتب من طرف: elissa1moo
بتاريخ : 11 مايو 2019

(0) التعليقات | (0) التعقيبات | رابط دائم

ققص ديوث يحكى قصه امه الساخنه  قصص سكس 2019

افلام سكس سكس اجنبى , سكس hd , نيك محارم , نيك جماعىنيك اسيوى      

في يوم كنت قاعد علي الحاسب الآلي وبتفرج علي موقع من مواقع افلام السكس ,وانا بقلب في المقاطع المرئية لقيت مقطع مرئي لواحدة شبه امي بس جودة المقطع المرئي مكنتش جلية عشان كدا مركزتش في الموضوع ,وفي اليوم اللي بعديه دخلت بردو علي الموقع تاني وانا بقلب في الموقع لقيت مقطع مرئي تاني لواحدة شبه امي بترقص عريانة فدخلت اشوف المقطع المرئي لقيتها امي بشكل فعلي والفيديو كان في منتهي الوضوح ولقيت من تحت المقطع المرئي في لائحة المقاطع المرئية المشابهة مجموعة مقاطع مرئية كتيرة لأمي منهم مقطع مرئي وامي نايمة تحت فحل اسود بزبر تخين نازل فحت وردم في كس امي ,وامي عماله تصوت

وتتأوه وراجلين واقفين جنبها من هنا ومن هنا وهي في المقال ماسكه زبارهم بأيديها وعماله تفركهم بأيديها وتمص في زبر دا شوية والتاني شوية وفي نفس الوقت الفحل الاسود نازل فشخ في كسها من تحت ويتف علي وشها ويقولها “يا مره يا نجسة يا فتاة اللبوة احنا هنفشخك نيك ونفضحك” وامي تقولهم “ايوة كدا افشخني بزبرك ومترحمنيش” ولقيت ليها مقطع مرئي وواحد زانقها في حمام في كافيتيريا وبينيكها في طيزها وامي عماله تتوجع وتقوله “حاسب يا راجل زبرك فرتك طيزي محرّم عليك” والراجل مكنش سائل في امي وهو عمال ينيك فيها ومن غير اي رحمة

لما شفت امي في الحال دا اتصدمت وعشان كدا قد قررت اني اواجهة بالفيديوهات دي عشان اكشفها ,واستنيتها لما آبت في ساعات الظلام من العمل ودخلتها اوضتي ووريتها المقاطع المرئية بتاعهتا وهي بتتفرج علي المقاطع المرئية بصت علي بكسوف حاد ,فضربتها قلم جامد اوي علي وشها

وقلتلها “ليه يا امي تعملي كدا وتفضحينا ,ايه اللي خلاكي عملي كدا يا كلبة”

فلقيت امي ضربتني قلمين علي وشي

وقالتلي “اومال انت فاكر المدارس المخصصة اللي انت كنت بتدرس فيها دي فلوسها منين ,والجامعة المخصصة اللي مصاريفها بالورقة الخضراء في السنة كل دا منين ,الكام ملطوش اللي بياخدهم ابوك ما بيكفوش 48 ساعةٍ في الشهر بالظبط من مصاريف المنزل والباقي كله من علي حسابي انا وبعدين ابوك كان عارف من بل ما يتجوزني اني شرموطة وهفضل طول عمري شرموطة وموش هتييجي انت عشان تغيرني ,وانت اكلك وشربك وتعليمك وهدومك اللي انت لابسها كلها من جهد كسي اللي بيتناك ليل نهار عشان يطفحك السم اللي بتاكله”

انا اتعجبت من كلامها واتفاجأت كمان لاني عرفت ان ابويا كان عارف ان امي شرموطة واللي عرفته كمان انه بيجيبلها زباين عشان ينيكوها وبياخد سمسرة من امي علي كل عميل يجيبه ,لما اتكشفت حقيقة امي قدامي وعرفت اني ابن شرموطة هائلة اوي وليها مقاطع مرئية علي الانترنت في جميع المواقع وفضايح امي مغرقة الانترنت وجسم امي مكشوف علي الانترنت وكل الناس تعرف جسد امي حته حته ويعرفو يوصفوه اكتر مني مع اني ابنها لما عرفت الحاجات دي كلها بدأت نظرتي لأمي تتغير وفي الليل في نفس اليوم اللي اتفضح فيه امي قدامي دخلت علي الانترنت وبدأت ابحث عن مقاطع مرئية لأمي ,ولقيت مقاطع مرئية كتير اوي ليها وهي بترقص

عريانة وفيديوهات وهي بتتناك وفيديوهات تاني سكس عالويب كام كانت أكثريتها مقاطع مرئية عالية الجودة ودا اللي خلاني اتفرج عليها (لأن انا مكنتش بتفرج علي السكس العربي قبل كدا عشان الفيدوهات العربي بتبقي هزيلة الجودة دايما) واتنقل من مقطع مرئي لفيديو في مجموعة هائلة من المقاطع المرئية اللي كلها كانت محورها بيبقي امي وهي نايمة في المقال وبتتناك من واحد او اتنين او تلاته او اكتر من كدا كمان والرجاله بيبقو حوالين امي نازلين تحسيس بزبارهم علي جسد امي الابيض المربرب ودا يحك زبرو في طيازها والتاني يجك زبرو في بطنها واللي يخليها تمسك زبرو بأيديها والتاني يدخل زبرو في بقها مكنش فيه حته في جسد امي الا ولمسها زبر راجل غريب ونزل لبنه عليه ,ولقيت نفسي بطلع زبري من البنطلون من غير ما اشعر وبدأت افرك زبري علي صرخات وآهااات امي وهي بتتناك من الرجالة الفحول اللي بيفشخوها ولقيت المني انطلق من زبري زي الصواريخ وغرق شاشة الحاسب الآلي والكيبورد وبردو زبري كان هايج زي ما هوه ,ففركت زبري مره تاني علي امي وهي بتتناك من اتنين مسيحيين في خرابة ,واحد بوابة زبرو في طيز امي والتاني بوابة زبرو في كس امي وهما مشعلقين امي في المقال في نفس الحالة دي

Tags التصنيف: تحميل افلام سكس كتب من طرف: elissa1moo
بتاريخ : 11 مايو 2019

(0) التعليقات | (0) التعقيبات | رابط دائم




\/ More Options ...
تغيير القالب...
  • [مسجل الدخول]]
  •  
  • صاحب المدونة» elissa1moo
  • مجموع التدوينات » 47
  • مجموع التعليقات » 0
تغيير القالب
  • Void « الإفتراضي
  • Lifeالطبيعة
  • Earthالأرض
  • Windالريح
  • Waterالماء
  • Fireالنار
  • Lightخفيف

الرئيسية

    الذهاب إلى رئيسية الموقع

الأرشيف

    الذهاب إلى أرشيف تدوينات الموقع مصنفة حسب الشهور

الألبومات

    ألبومات صور و ملفات الموقع حيث يمكنك معاينتها و تحميلها
.

الروابط

    الذهاب إلى تصنيفات الروابط

الإدارة

    كل ما يتعلق بإدارة المدونة